vv"http://www.tumblrdanasilyapilir.com/2013/09/sticker.html"target="_blank"> } Benim ruh esim yalnızlık.

firatdere:

ALINTI:

"Bu gün adanada bir halk otobüsü bu köpeği. Arka ayagını ezdi söfor sesi duyduktan sonra hayvana baktı otobusu geri çekeceğine gaza basıp hayvanın arka tarafını dümdüz etti cevredeki veterinerlere gittik ‘ben sokak hayvanlarına bakmıyorum’ cevabı aldık belediyeyi aradık 1 saat sonra geldiler kanlar içindeki zavallı hayvanı çöp torbası gibi kırık bacaklarından tutup kamyonetin arkasına atıp götürdüler bu rezil ”insan” ları afiş etmek istiyorum yardım eder misiniz?"

Allah sizi kahretsin ulan

(bolbuzlusu gönderdi)

Timestamp: 1397636646

firatdere:

ALINTI:

"Bu gün adanada bir halk otobüsü bu köpeği. Arka ayagını ezdi söfor sesi duyduktan sonra hayvana baktı otobusu geri çekeceğine gaza basıp hayvanın arka tarafını dümdüz etti cevredeki veterinerlere gittik ‘ben sokak hayvanlarına bakmıyorum’ cevabı aldık belediyeyi aradık 1 saat sonra geldiler kanlar içindeki zavallı hayvanı çöp torbası gibi kırık bacaklarından tutup kamyonetin arkasına atıp götürdüler bu rezil ”insan” ları afiş etmek istiyorum yardım eder misiniz?"

Allah sizi kahretsin ulan

(bolbuzlusu gönderdi)

(Kaynak: maydanozherif, buralartarlaydi gönderdi)

papayacipsi:
Bizim kedileri ciftlestirelim :D

hdsgvdbnd ıyı fıkır :D nerde oturuyon fhdkjfdh

Kedim

aynı benımkı la hdgnfhd ama benımkı tumblr erkegı cddffd

crazywhitenigga:

papayacipsi:

Tam bi tumblr kızı.
Yağmurlu havalarda dışarıya bakıyo.
Gelip kahveme bi kac dil atıyo.
Sürekli karnı aç.
Beraber HIMYM izliyoruz.
Müzik dinliyoruz.
Çok seviyom.

ahaha çok şirin lan :D

piketcadisi:

Kavgaları bile tatlı tek çift.

(esrakirimtay gönderdi)

Timestamp: 1396809815

piketcadisi:

Kavgaları bile tatlı tek çift.

(esrakirimtay gönderdi)

neden-her-zaman-ben:

bayanbira:

hayallerileyasiyorum:

carpedirem:

en sevdigim gifi buldum :d :D.D:D.d

abi bu gif djdnjd

çok seviyom ya sdfşgjfsakl

Her gördüğümde Rb çok iyi yaa

(Kaynak: sonevkizi)

Timestamp: 1396790770

neden-her-zaman-ben:

bayanbira:

hayallerileyasiyorum:

carpedirem:

en sevdigim gifi buldum :d :D.D:D.d

abi bu gif djdnjd

çok seviyom ya sdfşgjfsakl

Her gördüğümde Rb çok iyi yaa

(Kaynak: sonevkizi)

En iyi paylaşımlar için Secilmispostlar.com takip et.

(secilmispostlar gönderdi)

Timestamp: 1396628900

En iyi paylaşımlar için Secilmispostlar.com takip et.

(secilmispostlar gönderdi)

En iyi paylaşımlar için Secilmispostlar.com takip et.

(secilmispostlar gönderdi)

Timestamp: 1396628796

En iyi paylaşımlar için Secilmispostlar.com takip et.

(secilmispostlar gönderdi)

yarim-kalanlar:

mormavisi:

İşte burda ağladım :(

Hüngür hüngür hemde..

(Kaynak: gonetoseestars, theprettyreckless gönderdi)

Timestamp: 1396557951

yarim-kalanlar:

mormavisi:

İşte burda ağladım :(

Hüngür hüngür hemde..

(Kaynak: gonetoseestars, theprettyreckless gönderdi)

blackisthebestt:

baykussevgisi:

Kaçıncı rb yapışım????

ŞAQA?

(Kaynak: lonestiles, bisarilsak gönderdi)

Timestamp: 1396557691

blackisthebestt:

baykussevgisi:

Kaçıncı rb yapışım????

ŞAQA?

(Kaynak: lonestiles, bisarilsak gönderdi)

pembebeneklipanda:

dayanserceparmagim:

oyunhamurukokusu:

azimlesicanduvaridelermis:

keskelerinleyasa:

cikolataaskina:

birazparabirazozgurluk:

Francisco’dan böyle bir bebek çıkabilirdi zaten ancak.Tebrik ediyorum çok güzel yapmışsınız.

Yalnız çocuk Francisco’dan çıkmadı kank, eğer öyleyse bilemedim şimdi fhfafsfsdTszfD

yorum ssajişjfsdhlssglfdhlşjgdsgk

Adam fotoğraf çekilmek için çocuk yapmış sşnsşdmsşdk

Son yorum akakakakslsşwşsjsj

benim ilerde kız çocuğum olursa bunun çocuğuna verecem kızımı aq 

francisconun oğlu da senin kızını bekliyodu fdskldfsas neyse de bunlar çok tatlı lan :’)

(Kaynak: sehzademustafasakizi, royalbeescrown gönderdi)

Timestamp: 1395487338

pembebeneklipanda:

dayanserceparmagim:

oyunhamurukokusu:

azimlesicanduvaridelermis:

keskelerinleyasa:

cikolataaskina:

birazparabirazozgurluk:

Francisco’dan böyle bir bebek çıkabilirdi zaten ancak.Tebrik ediyorum çok güzel yapmışsınız.

Yalnız çocuk Francisco’dan çıkmadı kank, eğer öyleyse bilemedim şimdi fhfafsfsdTszfD

yorum ssajişjfsdhlssglfdhlşjgdsgk

Adam fotoğraf çekilmek için çocuk yapmış sşnsşdmsşdk

Son yorum akakakakslsşwşsjsj

benim ilerde kız çocuğum olursa bunun çocuğuna verecem kızımı aq 

francisconun oğlu da senin kızını bekliyodu fdskldfsas neyse de bunlar çok tatlı lan :’)

(Kaynak: sehzademustafasakizi, royalbeescrown gönderdi)

cemal-sureya:

Vatanı korumak, çocukları korumakla başlar.

                                                Mustafa Kemal Atatürk…

Atam Biz bir yerde yanlış yaptık,Affet bizi….

(patensurerekmutluolankiz gönderdi)

Timestamp: 1394566200

cemal-sureya:

Vatanı korumak, çocukları korumakla başlar.

                                                Mustafa Kemal Atatürk…

Atam Biz bir yerde yanlış yaptık,Affet bizi….

(patensurerekmutluolankiz gönderdi)